Foto: Pol Benach
Avui s’ha viscut un dia històric al Reus Deportiu: per primer cop han jugat en un equip del màxim nivell, barrejats, homes i dones. Un altre pas per lluitar per la igualtat de gènere i que, de passada, ajuda a fer Club, a estimar l’esport i a acostar els jugadors d’elit als més petits de la casa.
Voldria donar les gràcies a tothom que ha vingut com a públic, per suposat als que hi han participat com a jugadors/es… i en especial a tots aquells que han fet d’aquest partit una jornada tan especial: els seleccionadors Toni Sánchez i Javier Sama, l’àrbitre Micky Alemany, els speakers Jordi Munné i Martí Ferré, el DJ Toni Ferré, l’home multitasca Pol Benach, el delegat Artur Cabré i el mecànic Xavier Fort. Gràcies també a la Regidoria d’Esports, la de Participació-Igualtat, Vermuts Miró i Cingles Blaus pels obsequis. Una jornada per recordar.
MOLTES GRÀCIES!
Ah! I encara que sembli mentida… en els moments grans hi ha qui queda retratat. Ni un representant d’aquelles que parlen sempre en femení i que fan de la paraula “lluita de gènere” la seva bandera. Cap menció durant tota la setmana d’aquest esdeveniment a pàgines web que en teoria parlen dels esports de casa. Cap menció al diari d’avui. En moments grans, deia, es retraten els mitjans petits.
EDICIÓ POSTERIOR:
Mesos més tard l’organització d’aquest partit va rebre el Premi Reus Esport i Ciutat als VALORS ESPORTIUS, de mans de l’Ajuntament de Reus.
7 de setembre de 2018
One thought on “Un partit històric”