Design a site like this with WordPress.com
Per començar

Bon profit

Imatge: Casa Navàs 

La següent recepta, amb menú per a més de 100.000 persones, necessitarà:

Ingredients

  • Un grapat de contaminació atmosfèrica DO Camp de Tarragona
  • Un polsim de Còdol Educació
  • Una cullerada d’interès pel patrimoni
  • Un pessic de Sílvia Sagalà
  • Una cullerada rasa d’ANS Educació
  • Una tassa de Casa Navàs
  • Unes gotes de Taller Baix Camp
  • Un aiguabarreig d’inclusió social, activitats de lleure i entitats
  • Un xic d’implicació per part de les escoles de Reus
  • Un rajolí d’ajut de la Regidoria d’Educació

Elaboració

  1. Comenceu fent l’amaniment. En un bol, poseu el grapat de contaminació que s’evidencia al documental de proximitat “És a l’aire”, dirigit per Christophe Sion i Santi Suárez-Baldrís.
  2.  Afegiu-hi el polsim de Còdol Educació i aneu remenant amb calma i sense aturador, fins que finalment obtindreu la mescla de filosofia, ciència i art en un format ideal per treballar amb els joves de les escoles, tot creant un entrant d’art efímer amb un topping consciència mediambiental.
  3. Seguidament, i per elaborar el primer plat, amasseu una base d’interès pel patrimoni local.
  4. A continuació barregeu la massa amb un pessic de Sílvia Sagalà i una cullerada d’ANS Educació.
  5. Afegiu-hi una tassa de Casa Navàs i deixeu reposar la mescla un temps prudencial.
  6. Quan s’hagi compactat notareu que en surt la inclusió social. Guardeu-ne la meitat, i amb la que us queda acabeu de muntar el primer plat amb unes gotes de Taller Baix Camp.
  7. Ara que ja teniu un primer plat amb una activitat inclusiva i que uneix les escoles de Reus amb el patrimoni arquitectònic que cal vetllar, és el moment que enllestiu el segon plat.
  8. Per tant, agafeu la inclusió social que heu reservat del primer plat i feu-ne un aiguabarreig amb activitats de lleure i entitats reusenques.
  9. Afegiu-hi un xic d’implicació per part de les escoles de Reus i el plat quasi estarà enllestit.
  10. Ara tan sols us cal un rajolí d’ajut de la Regidoria d’Educació i que el poseu al forn. Deixeu passar més d’una legislatura (en cuina no podem mirar a curt termini, ja ho sabeu!) i quan comenceu a notar l’olor a nou públic ja ho tindreu!
  11. Retireu el passaport cultural, feliciteu els dinamitzadors d’aquesta iniciativa que crea nous públics culturals entre els infants de les escoles de Reus… i endavant amb un menú llest per xalar durant molt de temps!
  12. Espero que tots gaudiu d’aquest menú de timbal de cultura reusenca sobre crema d’educació amb esquitxos d’inclusió, gentilesa de tots els elements esmentats. Bon profit!
Publicat a la NW - Revista de Reus, secció Entre naltros
Advertisement

Publicat per jordisalvadorius

Vivint unes quantes vides en una: PASSIÓ per l’escola, la música, l’esport, la Cultura, per Reus. www.jordisalvado.com

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: