És un honor i una immensa responsabilitat acceptar el núm 7 a la llista de Junts per Reus a les properes eleccions municipals del 28 de maig de 2023.
Tothom que m’ha vist organitzar iniciatives solidàries, educatives, culturals o esportives sap que la passió és la meva eina de treball. I amb la meva entrada a la llista de la Teresa Pallarès pretenc aportar precisament aquesta passió i treballar amb ella com a alcaldessa per un Reus amb il·lusió, un Reus amb justícia social i un Reus amb la mirada cap a la independència del país.
Per això em comprometo a treballar incansablement per una de les coses que més estimo, que és la ciutat de Reus. Com vaig afirmar el dia que vaig anunciar la meva entrada a JUNTS, el gener de 2021, treballaré de valent per aportar passió i il·lusió a un Reus amb més justícia social i enfocat cap a la independència.
Reus, 17 de març de 2023
Enhorabona Jordi!, aportaràs energia renovada i valenta. Me’n alegro molt per tu i per Reus
M'agradaM'agrada
Moltes gràcies Elena! Una abraçada!
M'agradaM'agrada